Demonaz | Date: Friday, 2012-03-09, 3:40 PM | Message # 1 |
Sergeant
Group: Administratoriai
Messages: 22
Reputation: 0
Status: Atjungtas
| Priekinis sparnas. Kadangi dar yra šių automobilių mūsų žemelėj, tai geriausiai jį keisti kitu o ne vargti bandant iš šūdo vašką spausti. Juolab kad jie tinka vienas kitam modeliui a80,90,coupe, 78-86 metų. PERKANT LABAI SVARBU!! atkreipti dėmesį į viršutinį kampą, ar jis nei kiek nepalenktas, būtent šis kuris yra nuotraukoje, nes bus sudėtinga jį atstatyti į vietą.
Na o visa kita žinoma žiūrim ar nesulankstytas, neperpuvęs, špakliaus neprikrauta.
|
|
| |
Demonaz | Date: Friday, 2012-03-09, 3:56 PM | Message # 2 |
Sergeant
Group: Administratoriai
Messages: 22
Reputation: 0
Status: Atjungtas
| Sparno nuėmimas. Pirmiausia žinoma reikės nusiimti buferį (du varžtai atsidarius kapotą ir gražiai nusitraukia), tada būtų patartina išsiimti žibintą, nes taip daug patogiau prieiti prie trijų varžtų veržiančių priekį su sparnu, atsisukam apatinę lupą jei pas jus tokia yra, nuimam ratą ir atsukam vidinę sparno apsaugą, po kuria gale sparno bus dar trys varžtai. Nepamirškim atsisukti ir viršutinių varžtų (atidarius kapotą) Įmetu keletą nuotraukų dėl geresnio suvokimo.
Taip pat dar reiktų žinoti: Sparno viršutinė dalis (ta vieta kur prisisuka po kapotu) yra originaliai tepta hermetiku stipriu, todėl gali būti sunku atlupti, jei jum svarbus sparnas jokiu būdu nenaudoti jėgos, nes sparnas vienur ar kitur links. Geriau reikėtų pamėginti pvz pakaišioti aštrų peilį. Bet atsukus visus varžtus ir taip neturėtų kilti didelių papildomų problemų.
Galutinis vaizdas pakeitus
|
|
| |