[ Naujos žinutės · Nariai · Forumo taisyklės · Paieška · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Originalus vairas
DemonazDate: Sunday, 2012-09-16, 3:35 PM | Message # 1
Sergeant
Group: Administratoriai
Messages: 22
Reputation: 0
Status: Atjungtas
Vairai įvairūs priklausomai nuo automobilio modelio.
Principe skiriasi tik išvaizda.
Šitoj foto medžiagoj parodau kiek vairas išsiardo ir kaip jį galima sutvarkyti.

 
DemonazDate: Sunday, 2012-09-16, 3:53 PM | Message # 2
Sergeant
Group: Administratoriai
Messages: 22
Reputation: 0
Status: Atjungtas
Jei kliba vidurys, gražiai jį nuimam traukdami į save po vieną kampą, atsargiai kad nenulaužtume dar nelūžusių pypsiukų.
Išsiardo į keletą dalių, tad galima ne tik klibėjimą sutvarkyti bet ir pakeisti patį audi ženklą turintį vidurį (jį laiko kraštai tad nesunkiai "nusivelka")

 
DemonazDate: Sunday, 2012-09-16, 3:56 PM | Message # 3
Sergeant
Group: Administratoriai
Messages: 22
Reputation: 0
Status: Atjungtas
Jūs turėtumėt pamatyti tokį vaizdą.
Laikikliai nulūžę, pasilikę vairo vidurio kampuose, juos gražiai ištraukome.


 
DemonazDate: Sunday, 2012-09-16, 4:00 PM | Message # 4
Sergeant
Group: Administratoriai
Messages: 22
Reputation: 0
Status: Atjungtas
Išsukame sveikus laikiklius iš kito vairo ir prisukame juos į savąjį.
Sekantis žingsnis atgal uždėti vidurį. Čia problemų jau neturėtų kilti.

 
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Prisijungimo forma
Apklausa
Kokį B2 Audi modelį vairuojam?
Iš viso atsakymų: 82