Originalus vairas
|
|
Demonaz | Date: Sunday, 2012-09-16, 3:35 PM | Message # 1 |
Sergeant
Group: Administratoriai
Messages: 22
Reputation: 0
Status: Atjungtas
| Vairai įvairūs priklausomai nuo automobilio modelio. Principe skiriasi tik išvaizda. Šitoj foto medžiagoj parodau kiek vairas išsiardo ir kaip jį galima sutvarkyti.
|
|
| |
Demonaz | Date: Sunday, 2012-09-16, 3:53 PM | Message # 2 |
Sergeant
Group: Administratoriai
Messages: 22
Reputation: 0
Status: Atjungtas
| Jei kliba vidurys, gražiai jį nuimam traukdami į save po vieną kampą, atsargiai kad nenulaužtume dar nelūžusių pypsiukų. Išsiardo į keletą dalių, tad galima ne tik klibėjimą sutvarkyti bet ir pakeisti patį audi ženklą turintį vidurį (jį laiko kraštai tad nesunkiai "nusivelka")
|
|
| |
Demonaz | Date: Sunday, 2012-09-16, 3:56 PM | Message # 3 |
Sergeant
Group: Administratoriai
Messages: 22
Reputation: 0
Status: Atjungtas
| Jūs turėtumėt pamatyti tokį vaizdą. Laikikliai nulūžę, pasilikę vairo vidurio kampuose, juos gražiai ištraukome.
|
|
| |
Demonaz | Date: Sunday, 2012-09-16, 4:00 PM | Message # 4 |
Sergeant
Group: Administratoriai
Messages: 22
Reputation: 0
Status: Atjungtas
| Išsukame sveikus laikiklius iš kito vairo ir prisukame juos į savąjį. Sekantis žingsnis atgal uždėti vidurį. Čia problemų jau neturėtų kilti.
|
|
| |